Rudarska 65 Tuzla vlada@tk.kim.ba
logo VLADA TUZLANSKOG KANTONA www.vladatk.gov.ba
konkursi i javni pozivi

Javni poziv za prodaju opreme i instalacija kao otpad

23.05.2025

BOSNA I HERCEGOVINA
Federacija Bosne i Hercegovine
TUZLANSKI KANTON
Vlada Tuzlanskog kantona
Komisija za utvrđivanje stanja opreme i
instalacija zgrade Vlade Tuzlanskog kantona 

Broj: 02/01-04-934-8/25

Tuzla, 23.05.2025. godine

Na osnovu Odluke o imenovanju Komisije za utvrđivanje stanja opreme i instalacija zgrade Vlade Tuzlanskog kantona broj: 02/1-04-934/25 od 14.01.2025. godine, Pojašnjenja Odluke broj: 02/1-04-934-4/25 od 03.02.2025. godine i Odluke o izmjeni Odluke broj: 02/1-19-15810/25 od 16.05.2025. godine, Komisija za utvrđivanje stanja opreme i instalacija zgrade Vlade Tuzlanskog kantona, o b j a v lj u j e

JAVNI POZIV

 za prodaju opreme i instalacija kao otpad

1.      PREDMET PRODAJE:

Predmet prodaje je stari gusani radijatori, otpadno željezo i otpadni lim, otpadni aluminijum sa učešćem željeza do 10% i otpadna  armatura sa učešćem betona. Navedeni otpad je demontiran sa zgrade Vlade Tuzlanskog kantona (bivša zgrada Soda So u Tuzli) i isti je deponovan na lokaciji Kampusa Univerziteta u Tuzli.

Prilikom prodaje predmetni otpad se dijeli na sljedeće lotove:

LOT 1: Stari gusani radijatori, najniža prodajna cijena iznosi 0,35 KM/kg;

LOT 2: Otpadno željezo i otpadni lim, najniža prodajna cijena iznosi 0,30 KM/kg;

LOT 3: Otpadni aluminijum sa učešćem željeza do 10%, najniža prodajna cijena iznosi 1,60 KM/kg i

LOT 4: Otpadna armatura sa učešćem betona, najniža prodajna cijena iznosi 0,05 KM/kg.


2.        
PRAVO UČEŠĆA:

Pravo učešća u postupku javne prodaje  imaju pravna lica koja su registrovana za upravljanje predmetnom vrstom otpada: prikupljanje, skladištenje, fizički tretman, manipulaciju, transport otpada i koja imaju dozvolu za obavljanje aktivnosti upravljanja otpadom.

Preuzimanje javnog poziva i Obrazaca 1. i 2. vrši se putem web stranice: https://vladatk.gov.ba/.

3.      USLOVI PRODAJE: 

- Pravno lice-učesnik u javnom pozivu može dostaviti samo jednu ponudu za jedan lot, više lotova ili za sve lotove sa jasno iskazanim cijenama za svaki Lot pojedinačno.

- Ukoliko dva ili više učesnika u javnom pozivu ponude istu cijenu za neki od lotova, prednost prilikom izbora imat će pravno lice-učesnik u javnom pozivu koji dostavi prihvatljivu ponudu za više lotova ili za sve lotove.

 - Troškove utovara i transporta snosi pravno lice s kojim će biti zaključen ugovor o kupovini (kupac).

 

4. KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA

- Za izbor najpovoljnije ponude primjenjivat će se kriterij „NAJVIŠA PONUĐENA CIJENA“, za otpad iz predmeta javnog poziva, izražena u konvertibilnim markama (KM) za svaki od navedenih lotova.

Napomena: Cijena mora biti jednaka ili viša od početne cijene otpada izražena u KM/kg za svaki od navedenih lotova.

– Ponude čija je cijena niža od (početne) cijene otpada izražena u KM/kg za svaki od navedenih lotova neće se uzimati u razmatranje.

 

5.      SADRŽAJ PONUDE

 

-Popunjen i ovjeren Obrazac 1. od strane pravnog lica-učesnika javnog poziva;

-Popunjen i ovjeren Obrazac 2. od strane pracnog lica -učesnika javnog poziva;

-Original ili ovjerena fotokopija aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ovjerena kod nadležnog organa (original dokumenta ne može biti stariji od 6 mjeseci);

-Original ili fotokopija dozvole za obavljanje aktivnosti upravljanja otpadom (original dokumenta ne može biti stariji od 6 mjeseci);

- Punomoć za osobu ovlaštenu od strane odgovornog lica, za učešće u postupku prodaje;

-Ovjerena Izjava pravnog lica da se pod punom moralnom, materijalnom i krivičnom odgovornošću  obavezuje da ukoliko bude izabran, preuzme otpad koji je predmet prodaje u roku od 7 (sedam) dana, uz zapisnik o primopredaji otpada (količina otpada, vrsta otpada i dr.) potpisan od strane Komisije, a koji će biti osnov za zaključenje ugovora.

 

 

6.      NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA

Ponude se dostavljaju poštom ili predaju lično putem centralne pisarnice Ureda za zajedničke poslove kantonalnih organa, na adresi Fra Grge Martića br.8, 75000 Tuzla, u zatvorenoj neprovidnoj koverti sa naznakom „NE OTVARAJ“, najkasnije do 02.06.2025. godine  do 12,00 sati, na adresu:

Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okolice Tuzlanskog kantona 

sa naznakom

“Komisija za utvrđivanje stanja opreme i  instalacija zgrade Vlade Tuzlanskog kantona”.

 Na poleđini koverte navesti naziv i adresu ponuđača.

Ponude dostavljene nakon navedenog roka, bez obzira na vrijeme kada su poslate, neće se uzimati u razmatranje.

Ponuđač može dostaviti samo jednu ponudu.

Postupak javnog otvaranja prispjelih ponuda obaviće se dana 04.06.2025. godine  u 11,00 sati, u prostorijama Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice, Rudarska br.65, 75 000 Tuzla (zgrada Vlade TK-a) uz prisustvo zainteresovanih ponuđača.

Uvid u dokumentaciju ponuđača nakon izbora najpovoljnijeg ponuđača, može se izvršiti u prostorijama Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice, Rudarska br.65, 75 000 Tuzla, dana 05.06.2025. godine, od 11,00 do 13,00 sati.

Ponuđači mogu izvršiti razgledanje i uvid u predmet javnog poziva na lokaciji Kampusa Univerziteta u Tuzli, ulica Armije BiH bb, 75 000 Tuzla, svakog radnog dana od 08,00 do 15,00 sati, uz blagovremenu predhodnu najavu kontakt osobe. Dodatne informacije u vezi sa predmetnom objavom mogu se dobiti svakog radnog dana od 07,30 do 15,30  sati, na kontakt broj telefona: 062/519-360.

7.         UGOVORNE OBAVEZE

Pravno lice-učesnik u javnom pozivu koji dostavi prihvatljivu ponudu sa najvišom ponuđenom cijenom, zaključit će ugovor o kupovini sa ugovornim organom.

Pravno lice-učesnik u javnom pozivu koji zaključi ugovor o kupovini roba za neki od navedenih lotova uz prethodni dogovor sa komisijom za prodaju otpada izvršit će utovar robe i vaganje robe na službenim kolskim vagama određenim od strane prodavca (na licu mjesta), a težina sekundarnih sirovina konstatovat će se u iskaznom listu – otpremnici o čemu će se na licu mjesta sačiniti Zapisnik potpisan od strane komisije i kupca, te će navedene količine biti sastavni dio ugovora.

U Zapisniku će se precizirati tačne količine robe, ukupna cijena, način i rokovi plaćanja robe, kao i ostali elementi ugovora. U slučaju kršenja predmetnog ugovora bit će nadležan Općinski sud u Tuzli.

Prilozi:

-Obrazac 1

-Obrazac 2

  

KOMISIJA u sastavu:                  

- Emin Jusupović, predsjednik:  ___________________________

- Muhamed Arnautović, član:   ____________________________

- Sead Subašić, član:               ______________________________

- Ševal Kikanović, član:        _______________________________

- Emir Hujdur, član:       __________________________________